woensdag 26 december 2007

Kerstsentiment

Ieder jaar tijdens het kerstfeestje overvalt het me weer. Ik zie mijn familie eigenlijk wel graag, en ik hoop dan ook vurig dat 'ons' kerstfeestje nooit wegvalt.
Ik hoef mijn familie niet zonodig wekelijks te zien, maar het is fijn vertoeven onder volk die je van kindsbeen af al kent.
Tantes die jou nog in je blote flikker hebben weten rondlopen, een nicht her en der wiens barbie je misschien nog hebt gemolesteerd, het voelt allemaal lekker vertrouwd aan.
Giet daar nog een glas of vier Schuimwijn bovenop en een mens zijn gemoed zou zowaar volschieten. Een beetje melig misschien, maar ach, ik hef nu niet bepaald om de haverklap polonaises aan om dat oergezellige gevoel aan te wakkeren, dus het kan wel één dagje per jaar vind ik.

Dus maandagavond was het weer zeer ontspannend en fijn vertoeven daar in Handzame. Jammer alleen dat Stina het begrip 'mama heeft een kater' nog niet snapte op 25 december maar daar wordt aan gewerkt.

Zalige kerstbollen ied'reen!

1 opmerking:

Unknown zei

woa bluvn die fotos te