dinsdag 29 januari 2008

Enter stilte

We zijn er geraakt.
Na 2 dagen inpakken en heffen, erna 2 dagen kuisen in Gent, en daarna 2 dagen uitpakken beginnen de eerste tekenen van Rigor Mortis zich te manifesteren.
De rest van de chaos blijft nu, wegens doodop, even liggen en dus is het een beetje kamperen in eigen huis. Maar het vlot wel aardig.
De laatste dagen veel afscheid genomen, (bijna tot tranens toe bij de bakker, ik ben zooo melo!) maar ook al veel welkom geheten geweest.
We draagden met veel zorg het huisje in Ledeberg over aan Valérie & Frederic, die er al even verliefd op zijn als wij destijds waren. Stelden hen voor aan 'de toffe buren', in Ledeberg kan je nu eenmaal categoriseren, heften samen het glas en weg waren we...
't is hier koud & stil, het tweede kan ik al wat meer appreciëren dan het eerste, maar ik heb me altijd laten wijsmaken dat je van kou prachtige stevige borsten krijgt, dus ik laat het niet aan mijn hart komen :)

Geen opmerkingen: