maandag 28 april 2008

Hello Téé Téé Ooooo

Ik had nog 2 oude (8 maand) win-for-life's hangen aan het prikbord. Elk met het recordbedrag van 5 euri.
Dat was onze back-up voor het geval we in extreme armoede belandden.
Vandaag stapte ik gezwind er mee de gazettewinkel binnen, wees gerust, de armoede is er nog niet maar het gebrek aan nicotine was er wel, en blijkt dat die dingen niet meer geldig zijn?!?

Jaja, ze gaan weer ferm gelachen hebben daar bij Lotto.
Gelijk die keer dat het een halfjaar duurde eer ik hun reclamespot doorhad..
"Hello Téé Téé O"
Echt maaanden heb ik mijn schoon hoofd daar op zitten breken...Hallo Téé Téé O.
Terwijl het natuurlijk gewoon L - O - T - T - O was
Je zou het mij op het eerste zo niet toegeven, maar ik ben toch ook niet altijd van de snuggerste ze...

Geen opmerkingen: