woensdag 28 november 2007

Kieszak (westvlaams)

Met Frederik's nakende zelfstandigheid in mind, ging ik deze ochtend nog wat googlen.
Ooit, in het verre jaar 2000, kreeg ik in Leuven namelijk een paar uur 3D-lessen achter de kiezen van ene zekere Antoine.
Naar eigen zeggen was de man dé invoerder voor 3DsMax voor België, en had hij ook al meegewerkt aan talrijke 3D-films/projecten.
Dus ik dacht, interessant voor mijn soon-to-be selfemployed lief...

Zijn naam ingepleurd in Google, en wat kreeg ik als voornaamste resultaat?
Deze redelijk aangrijpende krantenkoppen:
"Sarah (34) is slachtoffer van serieverkrachter die toeslaat via datingsites "
via het volk
en ook nog:
"Zwaardere straf voor sadistische serieverkrachter"
via het laatste nieuws

Wat is de kans dat het niet om 'mijnen Antoine' gaat?
Vrij klein, gezien de leeftijd & woonplaats van het uitschot, sorry, de dader, waarover hierboven sprake.
Awel daar gaat nu mijn haar van recht staan...vettig manneke.

Geen opmerkingen: