donderdag 2 oktober 2008

Het geheim

Verrassingen krijgen maakt me helemaal gek. Maar verrassingen géven, ho ho, da's pure waanzin.
Ik krijg de onbedwingbare behoefte 'de ander' (aka de ontvanger) te laten raden wat het kado zal zijn want oja, in mijn opinie is het natuurlijk een fantaaaastisch kado, en ik wil 'de ander' zo snel mogelijk in het/ons/mijn kado-nirwana krijgen.
Zoveel grootsheid dat zal hij/zij nog nooit aanschouwd hebben in één kado.

Voor m'n liefste's verjaardag staat er een verrassingsreis op het programma. Mijn hoofd floepte bijna van m'n lijf bij het boeken alleen al.
Met een bijna kinderlijk enthousiasme:
"En? En? Wil je't al weten? 't Gaat nogal tof worden ze "

Waarop hij kurkdroog
"Ahnee, 't is voor m'n verjaardag, dus wacht maar tot dan. Of nee, nog liever, vertel het me pas vlak voor we vertrekken."
De trutte.

Maar morgen is het zover. Goody Goody.

Geen opmerkingen: