vrijdag 10 oktober 2008

Dublin scheef

3 pints Guinness op dinsdag.
(Vooraleer ik u daar hardop hoor gniffelen, 'a pint' is nog steeds een halve liter ginder)
En ja hoor, woensdag aka 'the day after' vond hij het een excellent idee om wat boven de zeespiegel te gaan trotteren. Op naar Howth voor een klim dus.
En om het affront compleet te maken nam hij een foto van mijn totale meltdown.
Ja dat is een muts over mijn hoofd, en ja, ik lig met mijn mond open op een klif mijn roes uit te slapen.
En neen ik heb geen siliconen tieten, da's mijn Marlies Dekkers die stand blijft houden, zelfs in dergelijke moeilijke omstandigheden.
Dankje Marlies, met mijn tieten ónder mijn oksels, mijn roes op een klif uitslapen...dàt zou pas volledige vernedering zijn.

Het zicht was de klim wel waard

1 opmerking:

Anoniem zei

Hij doet je nogal wat aan éééééééééééééééééééééééééé, Wezerrrrrrrrrrrrrrr ;-) ... hihi, mo twas zo kreejt, miladdi ! *mwhabbel*