zondag 15 februari 2009

Papiermassage

Valentijn kroop dit jaar iets minder onopgemerkt voorbij dan andere jaren, want wij hadden het onovertroffen 'phyto arrangement' op het menu staan. Phyto wadda?
Awel, ongeveer 2,5 uur hemels gepotel aan lijf en leden, inclusief kleiwrap, gelaatsbehandeling en lichaamsmassage.
Hemels!

Maar beste dame van het schoonheidssalon, misschien toch één kleine aanmerking;
Die grappig rondzwiepende vleesmassa onderaan mijn rug, anderen maken gewag van een kont, behoeft een onderbroek om ú tegen te zeggen. Een onderbroek die de witte massa netjes op z'n plaats houdt eer de middelpuntvliedende kracht er zijn goesting mee kan doen telkens ik een halve draai wil maken.
En trouwens, een string geeft visueel de indruk het geheel in twee te splitsen, waardoor ik gezegend lijk met niet één, maar wel met twéé van die konten, dus...strings=no-no!
En dan nog in papier!? Houdt u mij voor de gek?
"U mag zich omdraaien op uw rug"
Gelegen op plasticfolie, ingesmeerd met witte klei, en een papieren string rond mijn derrière...Als u eens goed wil lachen mag u dat ook gewoon vragen hoor. Ik kan gerust wel grappig uit de hoek komen zonder dat ú daarvoor mijn sex-appeal in de grond boort.

Maar dit gezegd zijnde, deugd dat het deed!

1 opmerking:

zapnimf zei

Ook in de masagebussines is't crisis!