maandag 23 februari 2009

Ollemolle miene schuld!

Doajuste ek ik ip de radio h'oord dadet westvloms go verdwien bin ier en oenderd joar.
En vaneigens da'k ik beginne schuldgevoelns te kriegn.
K'ziek ik utgeweekn noa oostvloandern, verre teegnan antwerpn en nu voedekik mien kiend ip in nun miengelmoes van abn, westvloms en kempsich.
Vaneigens dat da joenk geilegans gedesorjenteerd grakt, en gelik of dat da nog nie genoeg zoe zien doe'k ik doamee nog mien eigen toale doad wok.
Oj doa gin schuldgevoel zoe van kriegn ewwe kzoet wok nie weetn..
Go zere nog ekki will tura ip leggn

3 opmerkingen:

zapnimf zei

Toch nog altijd verstaanbaarder dan wat mijn schoonvader uit zijn kas slaat.

T* zei

tja ben dan ook al een tijdje uitgeweken, toegegeven, de scherpste kantjes zijn er wat af

Anoniem zei

t limburgs ook al las ik, goh we zijn een bedreigd ras haha, krijgen we daar subsidies voor?
alleen ik kan het niet schrijven en praat tegenwoordig 3 limburgse dialecten door elkaar, nederlands met heerlens hollands,met engels en een vleugje vlaams (en soms ook nog wat duits en frans). tja ik ben een spons wat talen betreft, maar ik kan dat eigenlijk gewoon lezen wat je schrijft dus ik ben wel fier op mijzelf :)