vrijdag 8 augustus 2008

Karma's a bitch

Karma. Ik geloof er wel sterk in. Loontje, z'n boontje en de hele reutemeteut.
Vroeg of laat krijgt het je wel te pakken...
Deze week twee posts waarin ik lichtelijks iemand anders te zeik zet, en toegeven, ergens op een andere blog heb ik anoniem iemand een Frolic toegeworpen.
Wat eigenlijk niet zo lief was, dat van die Frolic.
Maar hey, het ging om een bloggende hond dus zo'n vreselijke daad was nu ook weer niet...

Maar dan kwam Karma om het hoekje...
en hop mijn dochter ziet eruit alsof ze een namiddag 'creatief met kokend water' achter de rug heeft.
Hoor ik daar te lande een collectieve 'ocharma da schaapke' opstijgen?
So it should be!

(het is netelroos en ziet er eigenlijk erger uit dan het is - maar niettemin heel vervelend)

2 opmerkingen:

zapnimf zei

Het frolicincident was dan misschien niet zo lief (als het is wat ik denk dat het is -trefwoord Huisvrouw?), maar ontzettend geestig om te lezen.

T* zei

yes yes Huisvrouw is het trefwoord..maar had geen zin in een kleine keffer die tegen m'n been/op mijn blog kwam zeiken :)