zaterdag 23 augustus 2008

Crybaby

Heb ik u al verteld wat voor een vat vol emoties ik soms kan zijn?
Ojaaa, bij het eerste schoolfeest zal ík degene zijn die als een verstoten kalf zit te snotteren in de hoek van de speelplaats. Dweils zullen bij hopen moeten aangevoerd worden, wil de directie niet lijden onder zware waterschade. Maar daarover binnen een aantal jaar waarschijnlijk wat meer...

Maar vandaag op sporza.be de sprongen en heel de reutemeteut omtrent het hoogspringen van Tia Hellebaut bekeken en hop...mijn zicht vertroebelt, mijn neus begint lopen en opeens zie ik alles en iedereen graag vanwege zoveel schoonheid.
En ik keek nóg es - vanwege dat vertroebelde zicht de eerste keer wat details gemist - en hop de waterlanders stapelen zich weeral op.

Ik, toonbeeld van cool, bleiten voor een hoogspringster.
De wereld is volledig naar de vaantjes, zeg ik u.

foto © AP

Geen opmerkingen: