zondag 11 mei 2008

We are your friends!

Vorig jaar op de valreep SoulwaXmas gemist door een last-minute hernia..en zo ook de franse jongens van Justice. Gisteren ondernamen we een nieuwe poging.
Vrienden deden ons 2 kaartjes cadeau and off we were...
In een verschroeiende & uitverkochte Ancienne Belgique zochten we een plekske en hop daar schoof het gordijn al open terwijl ik nog wat nipte aan een fris pintje.

Justice is natuurlijk terminaal hip, maar ook wel terecht, 't was een vet feestje van begin tot eind.
Remember "Rollin' & Scratchin'" van Daft Punk?
Awel er was veel van dat, afgewisseld met 'zee French touch', snedige viooltjes die voor wat verzachtende omstandigheden zorgden.
Een chill moment met een a-capella achtige versie van D.A.N.C.E, en dan in rechte lijn naar het einde toe.
'We are your friends, you'll never be alone again!!! so come on!!!' 1500 kelen schreeuwden mee
Een mens zou er kippevel van gekregen hebben, ware het niet dat het op dat moment om en bij de 40 graden was in de AB.
Het zweet rolde spontaan m'n bilspleet binnen, iedere keer ik op en neer sprong
De Klaxons & Soulwax werden nog even in de mix gegooid, 41° and counting...
Op het einde was er nog een nummer dat misschien teveel naar Vitalic neigde maar dat is ook niet echt een slechte zaak natuurlijk.
Ik dacht nog een introoke van iets van Rage against the machine te ontwaren, maar het kan ook aan het feit liggen dat ik zwaar aan't dehydrateren was.
Uitgedroogd, mijn voeten kapot gesprongen*, maar zeeer tevreden verlieten we de AB voor nog een Brussels terraske --- een idee dat ongeveer drie miljoen Brusselaars ook in hun kop hadden gekregen...

Aja en diene ene van Justice kan mij krijgen!!! Mee z'n leren frakske aan. DIIIIERTJEUH!


*Als de vorm van uw schoen afgedrukt staat in uw voet, dan doet dat dus zeer.

Geen opmerkingen: