dinsdag 4 maart 2008

Deze week..

..voor het eerst gras afgereden. En afgekant, en distels & paardebloemen uit de pelouze gehaald.
Ajaaaa! O, en als ik zeg voor het eerst gras afgereden dan is dat wel degelijk in mijn ganse leven.
Met een stoere hageschaar heb ik ooit al wel staan zwaaien maar da's geen pelouze-gereedschap..
Ik voel mij zo country maat! (ik denk er zelfs al stiekem aan om caoutchou-botten te kopen, en een rode zakdoek met witte bollen om m'n boterhammen in te bewaren.)

En nog iets dat afgereden geraakte is onze zijspiegel deze middag in Zwijndrecht. Dammit.
En onderaan de auto spuit er 'iets' water.
Ai, en morgen moet ik helemaal naar Brugge.

Als u mij 'en panne' ziet staan met kind onder de arm, gelieve mij mee te pakken.
Ik heb, uiteraard, mijn hageschaar niet op zak. Wees gerust, zo country ben ik nu ook weer niet.

Geen opmerkingen: