zaterdag 25 juli 2009

Jekyll & Hyde

Ondertussen zijn we zo'n 23 weken bezig in het vakkundig opzwellen tot het lijkt alsof ik een bal heb ingeslikt.
Ik krijg spataderen ter hoogte van m'n knieƫn en ik sleep me godganse dagen voort alsof ik een levensmoeƫ tientonner ben.
Maar dat is nog het prettige onderdeel!
Wat echt alle verbeelding tart is m'n emotionele toestand.
Ik fluctueer tussen nog steeds veel te donzige flauwiteiten en verdorven moordplannen.
Ik blaf, bijt & grom en zet het daarna op een potje huilen wegens zoveel kwaad in de wereld, nota bene door mezelf gezaaid, satan die ik ben.
En, hoe gaat het met u?

3 opmerkingen:

elke zei

Ik ben godzijdank niet zwanger, neen. De laatste keer heb ik bijna 9 maand aan een stuk gejankt. Dit is ondertussen 9 jaar geleden en laat het mij alstublieft zo houden.
Maar jou wens ik natuurlijk veel succes voor die laatste 8 weken. 't Is niet meer lang (zeggen ze dan, de rotzakjes)...

Nathalie zei

voeten in een bak met water, maar wat weet ik er in hemelsnaam van(k ken alleen het vreselijke PMS monster), vanaf de zijlijn is het altijd makkelijker ;)

zapnimf zei

O neen! Ik herken mijzelf en ik ben geeneens zwanger.